Saltå kvarn

Saltå kvarn är ett varumärke jag letar efter i de småländska hyllorna och försöker köpa av det om det jag behöver finns. Att man nu kan blanda sin egen müsli av deras produkter är en mycket trevlig nyhet och något jag har funderat på att prova. På Mollys Hälsoblogg kan man just nu tävla om ett presentkort på en egen müsliblandning och jag vill självklart vara med och pröva lyckan där. Det är inte lätt att begränsa sig till sju ingredienser, men gör ett försök och var med och tävla.



Klicka på bilden för att komma direkt till tävlingen.

Kommentarer
Postat av: Molly

hej på dig!

eftersom du var med i min förra müslitävling så ville jag bara säga att eftersom det var ett så stort deltagande i den så har jag startat en ny tävling där jag lottar ut ytterligare två presentkort. du kanske vill vara med? tänkte i alla fall tala om det så att du kan testa lyckan en andra gång.



ha en fortsatt bra dag och titta gärna in på bloggen och tävla.

kram// molly

2009-03-10 @ 15:03:05
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0