Måndag igen

Ja, måndagen kom och är snart förbi. Gårdagen blev det lite plockande här hemma och sen ett spinningpass på kvällen. Har inte haft ro att sätta mig och pyssla...borde egentligen försöka rita upp mönster till babykläderna till systerns knodd och virka på mormorsfilten till systerdottern. Får försöka finna ro till det snart.

I dag var det jobb igen och sista veckan på heltid. Dagen försvann löjligt fort och väl hemma blev jag bjuden på sushi på stan. Det går ju hem i alla lägen och jag kom hem något gladare och mättare. Kvällen har mest ägnats åt funderingar om livet och framtiden, men jag kommer inte fram till något vettigt så jag ger upp och låter den komma till mig för nu.

I morgon ska de göra inspektion av mitt badrum och i morgon kväll är det möte om stambytet, så då ska det bli intressant att se vilket kakel och klinker vi får att välja mellan. Vet så mycket som att det kommer från min tidigare arbetsplats, men de verkar ha noll koll för oavsett vem av dem jag frågat så kan de inte svara på vilka plattor som gäller...är jag förvånad? Inte direkt. Får hoppas att det är något så när snygga plattor i alla fall, men oavsett vad så kan det inte bli värre än min gulbruna plastmatta och våtrumstapet med orange vasstrån. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0