Helg igen...

Dagarna försvinner så fort känns det som. Gårdagen försvann bara förbi. Insåg att det  inte alls blev så många som sagt från början som måste gå ner i tid. Faktiskt bara jag och en till, vilket ju kändes så där.

Idag började jag helgen med att träna ett pass spinning. Hur skönt som helst att få rensa huvudet lite på tankar, men när jag kom hem efter att ha handlat lite undrar jag om jag rensade huvudet för mycket för sedan dess har jag haft en otrolig huvudvärk som vare sig mat, vätska eller ett par timmars sömn. Nu försöker jag med ett par Panodil och en kopp kaffe istället. Vill ju inte att helgen ska försvinna i ett dis eller att morgondagens träningspass får stryka på foten.

Nu doftar det i alla fall kaffe här och jag tror faktiskt att jag ska ta en av mammas kanelbullar till det och fundera igenom vad jag vill äta för gottigt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0