Appropå ärtsoppa...

Idag har jag suttit och funderat på när jag ska ta tag i mina projekt som jag har liggande. Pärlor, tyg, garn och jag vet inte allt som jag vill göra något av, men jag kommer inte riktigt dit. Jag hoppas få lite mer ork och tid till det framöver. Delar av tyget finns det planer för eftersom de är införskaffade för att sy babykläder till lillasysters lilla knodd som gör entré till den här världen i maj. Funderade också på att införskaffa vävda namnband att sy i kläderna och även använda till lite annat. Har en idé och har idag har jag spenderat lite tid på www.minanamnband.se och klurat på hur den skulle se ut. Ska ta ett beslut i frågan till nästa vecka tänkte jag...

Nu ska jag ägna resten av kvällen åt att ha ågren för intervjun i morgon. Jag är rädd att om jag tar tjänsten tappar jag också chansen till att få vara med om det kommer rekryteringar på  heltider, vilket känns tryggare för just nu vågar jag inte ens fundera på hur framtiden kan bli. Jag har ju egentligen redan bestämt mig så jag vet inte varför jag har ågren...men jag tror snarare det handlar om att jag känner mig falsk som går dit fast jag redan bestämt att inte ta det om de erbjuder mig det. Nåja...det ger sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0